-1- De BezorgBakkerij.nl producten
- Wat is ambachtelijk brood?
-
Ambachtelijk brood is brood dat in een ambachtelijke bakkerij is gebakken. Met aandacht en liefde voor het ambacht en product.
Maar vooral ook op dezelfde dag gebakken als dat je het koopt: kakelvers dus.
- Wat is een ambachtelijke bakkerij?
-
Bij een ambachtelijke bakkerij wordt nog op de traditionele manier gebakken door bakkers met aandacht en liefde voor het ambacht en het product.
Het gaat dus om kleinere bakkerijen in tegenstelling tot de industriële bakkerij die weer juist op grote schaal brood en/of banketproducten produceert.
In de ambachtelijke bakkerij wordt vaak nog volgens methodes en recepten gewerkt die van generatie op generatie zijn doorgegeven.
Dikwijls gaat het om familiebedrijven waarin nog meerdere generaties werkzaam zijn.
- Waarom is brood van De BezorgBakkerij.nl beter?
-
Brood van De BezorgBakkerij.nl komt uit een ambachtelijke bakkerij en niet uit een industriële bakkerij.
Daardoor is het altijd pas in de ochtend van de dag van bezorgen gebakken en dus kakelvers.
Zo direct uit de ambachtelijke bakkerij bij jou aan huis bezorgd. Door de traditionele aandacht voor de ingrediënten en het bakproces
wordt de hoogste kwaliteit geleverd en dat verschil proef je.
- Hoe vers is brood van De BezorgBakkerij.nl?
-
Het brood van De BezorgBakkerij.nl is gebakken in de ochtend van de dag dat het bij je wordt afgeleverd.
Net als vroeger echt kakelvers uit de bakkerij. Dus niet al een dag eerder zoals het voorkomt in supermarkten met
brood uit grote industriële broodfabrieken. In sommige supermarkten wordt zoveel brood verkocht dat het technisch onmogelijk is
geworden dit nog ’s nachts te bakken. Het is simpelweg te veel. Brood van de BezorgBakkerij.nl wordt dus in de nacht gebakken
en zo snel mogelijk geleverd. En bij invriezen geldt nu eenmaal: hoe verser het de vriezer in gaat, des te verser komt het er weer uit.
- Wat is het effect van invriezen op de kwaliteit van het brood?
-
Brood kan heel goed worden ingevroren zonder dat de kwaliteit achteruit gaat op voorwaarde dat je je aan een paar spelregels houdt.
Veel mensen halen tegenwoordig éénmaal per week brood om het vervolgens in de vriezer te bewaren.
Gebruik hiervoor het liefst zo vers mogelijk brood. Indien je vers gebakken brood invriest, moet het eerst goed afkoelen.
Brood kan het beste worden ingevroren in een plastic zak en het is handig om gesneden brood te nemen.
Zo kun je steeds van het ingevroren brood het gewenste aantal sneetjes lostrekken of –breken. Deze sneden kun je op een bord of in een broodmandje laten ontdooien.
Brood kun je circa 2 weken in de vriezer bewaren. Wanneer je het langer bewaart, droogt het wat uit.
Zorg ook voor voldoende tussenruimte tussen de verpakte broden onderling.
Het is beter om verschillende soorten producten apart in te vriezen omdat er anders een nadelig effect op de smaak en geur kan optreden.
- Hoe kan ik ingevroren brood het beste ontdooien?
-
Brood kun je het beste ontdooien in de verpakking op kamertemperatuur. Maak de verpakking wel open. Eventueel kun je ook het benodigde aantal sneetjes uit de verpakking halen en die op een bord leggen.
Ontdooien in de magnetron gaat sneller maar het brood is dan sneller oud. Kies daarbij het laagste vermogen. Kijk en voel na een halve minuut of het brood is ontdooid. De magnetron warmt brood vanuit de kern van het product vrij snel op.
Broodjes of brood met een krokante korst kunnen ook in de oven ontdooid worden, 5-6 minuten op 180 graden Celcius.
Sneetjes brood ontdooien in de broodrooster, is niet aan te raden, ze worden dan snel heel droog.
- Waarom is De BezorgBakkerij.nl goedkoper dan de warme bakker?
-
Door de bundeling van de aankopen van veel klanten kan De BezorgBakkerij.nl goede prijzen afspreken met de ambachtelijke bakkers.
Extra broden bakken als aanvulling op hun bestaande werk kan nu eenmaal tegen lagere kosten. Daar zijn zowel de bakkerij als jij als klant blij mee!
Daarnaast is het hebben van een bakkerswinkel een stuk duurder dan een BezorgBakker.
Denk maar aan het huren van een winkelpand en de winkeldames die daar in werken.
Bovendien wordt in een bakkerswinkel aan het eind van de dag behoorlijk wat weggegooid omdat het die dag niet is verkocht.
Daar heeft de BezorgBakkerij geen last van omdat exact jouw bestelling wordt gemaakt en niets teveel.
Van al die lagere kosten profiteer jij door de lagere prijzen.
-2- Hoe werkt De BezorgBakkerij.nl precies?
- Wat houdt de werkwijze van De BezorgBakkerij.nl in?
-
De BezorgBakkerij.nl wil het voor iedereen gemakkelijk maken om lekker brood te eten.
Dat doen we door alle minpunten die kleven aan het kopen van brood bij de warme bakker of de supermarkt weg te nemen.
De drie belangrijkste klachten zijn:
- Misgrijpen; je favoriete brood is uitverkocht op het moment dat je in de winkel komt.
- Lang wachten; als je in de winkel bent, heb je een fors aantal mensen voor je en dat kost je te veel tijd.
- Onvriendelijk winkelpersoneel.
Door gebruik te maken van De BezorgBakkerij.nl worden al deze problemen opgelost en ontvang je vers
ambachtelijk brood tegen superprijzen, aan huis bezorgd zonder extra bezorgkosten.
Door heel gemakkelijk je bestelling op te geven bij De BezorgBakkerij.nl, ontvang je de lekkerste producten aan huis,
tegen zeer aantrekkelijke prijzen. En volledig flexibel zonder vaste verplichtingen.
- Als ik eenmalig een bestelling heb gedaan, zit ik er dan direct aan vast?
-
Bij De BezorgBakkerij.nl kun je bestellen wanneer je wilt. In principe is een bestelling eenmalig maar als je het gemakkelijk vindt kun je ook voor een herhalende bestelling kiezen.
De meeste mensen kopen immers toch elke week hetzelfde brood. Je kunt jouw bestelling altijd wijzigen of stopzetten op het
moment dat het jouw uitkomt tot uiterlijk 15.00 uur op de dag voor de levering.
Alleen voor de bestelling van maandag is dat de zaterdag. Ook bij een herhalende bestelling kun je via Mijn BezorgBakkerij je bestelling wijzigen, pauzeren, overslaan en helemaal stoppen.
Er wordt dus alleen iets voor jou gebakken en bezorgd als jij dat wilt!
- Kan ik mijn bestelling voor een bepaalde tijd pauzeren?
-
Via je persoonlijke pagina Mijn BezorgBakkerij kun je altijd zien hoe jouw bestelling er uit ziet en kun je deze pauzeren.
Om te pauzeren kun je onder "Jouw Bestelling" met een druk op de knop pauzeren.
- Hoe kan ik mijn bestelling stopzetten?
-
Via jouw persoonlijke pagina "Mijn BezorgBakkerij" kun je altijd zien hoe jouw bestelling er uit ziet en kun je deze stopzetten.
Om te stoppen kun je onder "Jouw Bestelling" met een druk op de knop stoppen.
- Hoe kan ik mijn bestelling weer activeren?
-
Via jouw persoonlijke pagina "Mijn BezorgBakkerij" kun je jouw bestelling weer eenvoudig activeren.
Om te activeren gebruik je onder "Jouw Bestelling" de knop "Bestelling hervatten".
-3- Bestellen
- Hoe plaats ik een bestelling?
-
Online bestellen bij De BezorgBakkerij.nl gaat in 4 eenvoudige stappen:
Stap 1: Je vult de postcode in van het adres waar je woont om te kijken of er een BezorgBakker in jouw buurt actief is.
Stap 2: Je selecteert de producten die je in je bestelling wilt opnemen. Door op “toevoegen” te klikken zet je de producten in je winkelmand.
Als je klaar bent met het toevoegen van je producten klik je op de knop 'bestelling afronden' onder het winkelmandje.
Stap 3: Controleer je bestelling in de winkelmand en pas deze nog aan indien nodig. Door op het plusje of het minnetje te klikken,
bepaal je het definitieve aantal producten dat je wilt bestellen.
Stap 4: Hier vul je de gegevens in die nodig zijn om je bestelling te laten bezorgen en kan je je bestelling definitief maken door op 'bestellen' te klikken.
Na het betalen via iDEAL rond je de bestelling af en ontvang je een bevestigingsmail met daarin de gegevens van je bestelling.
- Hoe wijzig ik een bestelling?
-
Via jouw persoonlijke pagina "Mijn BezorgBakkerij" kun je altijd zien hoe jouw bestelling er uit ziet en kun je deze wijzigen.
Om te wijzigen kun je onder "Jouw Bestelling" met een druk op de knop "Bestelling Wijzigen" je bestelling aanpassen.
In dat geval wordt de oude bestelling volledig geannuleerd en je eerdere betaling zal worden teruggestort.
- Hoe annuleer ik een bestelling?
-
Via jouw persoonlijke pagina "Mijn BezorgBakkerij" kun je altijd zien hoe jouw bestelling er uit ziet en kun je deze annuleren.
Als je jouw bestelling niet wilt ontvangen, kun je onder "Jouw Bestelling" met een druk op de knop "Bestelling Annuleren" je bestelling annuleren.
In dat geval wordt de bestelling volledig geannuleerd en je eerdere betaling zal worden teruggestort.
- Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
-
Na het plaatsen en betalen van een bestelling ontvang je van ons een bevestigingsmail op het door jouw ingevoerde e-mailadres.
- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.
-
Indien je na het bestellen geen bevestigingsmail hebt ontvangen, controleer dan eerst je map met "ongewenste mail" (spam box).
Mocht je alsnog geen bevestingsmail hebben ontvangen, neem dan contact op met jouw BezorgBakker.
Je vindt het juiste emailadres en telefoonnummer op jouw persoonlijke pagina "Mijn BezorgBakkerij".
- Geldt het herroepingsrecht bij bestellingen via De BezorgBakkerij.nl?
-
Ja, je kunt tot 15.00 uur op de dag voor de levering van de bestelling, de bestelling wijzigen of annuleren.
(Alleen voor de bestelling van maandag is dat de zaterdag Na dit tijdstip wordt jouw bestelling speciaal voor jou gebakken en kan deze niet meer worden geannuleerd.
Op grond van Artikel 6:230 p subf.2 BW wordt in verband met de bederfelijkheid van te bestellen / reeds bestelde producten het herroeppingsrecht uitgesloten.
-4- Bezorging
- Wat gebeurt er na het plaatsen van mijn bestelling?
-
De bestelling komt bij ons binnen en wordt op maandag t/m zaterdag om 15.00 uur op de dag voor de bestelling doorgestuurd naar de ambachtelijke bakker.
Vanaf dat moment begint de bakkerij met het voorbereiden en vervaardigen van de door jou bestelde producten. De volgende ochtend wordt alles vers gebakken
en door jouw BezorgBakker bij jou kakelvers aan huis bezorgd.
- Wat zijn de bezorgtijden?
-
Iedere BezorgBakker geeft op de website aan op weke dagen hij bij welke postcodes bezorgt.
Helaas is het niet mogelijk een tijd aan te geven omdat de BezorgBakker nu eenmaal niet op dezelfde tijd op meerdere
plaatsen tegelijkertijd kan zijn en die situatie zou zich voor kunnen doen als klanten dezelfde tijd kiezen.
Daarom is er een vaste bezorgdag en kun je wel aangeven waar de BezorgBakker de bestelling achter kan laten in het geval je niet thuis bent.
Veelal wordt er gekozen voor het ophangen aan de deur, het wegzetten in de bezorgbox op een veilige plek in de tuin of het afgeven bij de buren.
- Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
-
Het bezorgen door de BezorgBakkerij is gratis.
Je betaalt de prijs die op de website staat voor je producten en daar komt voor het bezorgen niets meer bij.
Wij bezorgen jouw brood gratis aan huis.
- Wat is het bezorggebied van de BezorgBakkerij?
-
De BezorgBakkerij wil graag overal in Nederland ambachtelijk brood aan huis bezorgen. Maar dat gaat niet van de ene op de andere dag.
Hoewel het aantal plaatsen waar de BezorgBakkerij bezorgt snel groeit, is er nog niet in ieder postcodegebied een BezorgBakker.
Doe de postcodecheck als je wilt weten of er bij jou in de buurt een BezorgBakker actief is.
- Wat gebeurt er als mijn bestelling niet is bezorgd?
-
Natuurlijk gaan we er van uit dat dit niet voorkomt.
Maar mocht dit toch zo zijn dan adviseren wij je eerst contact op te nemen met je eigen BezorgBakker.
Je vindt het juiste e-mailadres en telefoonnummer op jouw persoonlijke pagina.
Jouw BezorgBakker zorgt er voor dat jouw bestelling altijd alsnog dezelfde dag wordt geleverd.
Indien dit niet is gelukt, laat het ons dan weten door middel van een email aan info@deBezorgBakkerij.nl
- Wat doe ik als de verkeerde bestelling is geleverd?
-
Natuurlijk gaan we er van uit dat dit niet voorkomt.
Maar mocht dit toch zo zijn dan adviseren wij je eerst contact op te nemen met je eigen BezorgBakker.
Je vindt het juiste e-mailadres en telefoonnummer op jouw persoonlijke pagina.
Jouw BezorgBakker zorgt er voor dat jouw bestelling altijd alsnog dezelfde dag wordt geleverd.
Indien dit niet is gelukt, laat het ons dan weten door middel van een email aan info@deBezorgBakkerij.nl.
- Hoe wordt gebak en taart bezorgd?
-
Gebak en taart zijn kwetsbare producten. Daar besteedt de BezorgBakker extra aandacht aan; zowel wat betreft transport als het tijdstip van leveren.
Er is bij gebak en taart vaak wat te vieren en om die reden is het handig om even contact op te nemen met de BezorgBakker
en af te stemmen hoe en hoe laat je het gebak en/of taart geleverd wilt krijgen."
-5- Betalen
- Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
-
Eenmalige bestellingen betaal je direct via iDEAL bij het plaatsen van je bestelling. Dat is voor jou lekker gemakkelijk zonder contant geld.
Indien je kiest voor een herhalende bestelling bestaat de mogelijkheid om in overleg met jouw BezorgBakker per periode achteraf te betalen.
Op jouw persoonlijke pagina vind je jouw rekeningen onder het kopje "Mijn Rekeningen" Daar zie je ook welke rekeningen al betaald zijn en welke nog moeten worden betaald.
Betalen van rekeningen doe je gemakkelijk via iDEAL. Natuurlijk sturen wij je een mailtje op het moment dat er een nieuwe rekening te betalen is.
-6- Mijn account
- Hoe kan ik een account aanmaken?
-
Een account aanmaken kan op de volgende manieren:
1. Op onze homepage kun je onder "Direct bestellen" via de knop "Registeren" een account aanmaken.
2. Bij het plaatsen van een bestelling vul je bij stap 4 je bestelgegevens in.
Voer hier je wachtwoord in en de bevestiging van je wachtwoord. Aan het door jou ingevoerde e-mail is direct het account gekoppeld.
Je bent direct ingelogd.
Om te bestellen is het aanmaken van een account is verplicht. Je kan niet bestellen zonder een account of zonder in te loggen.
- Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
-
Heb je al een account aangemaakt, maar ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op "Mijn BezorgBakkerij" rechtsboven in je browser.
Vervolgens klik je op "Wachtwoord vergeten". Geef hier je e-mailadres in, en je ontvangt een e-mail met daarin de mogelijkheid een
nieuw wachtwoord in te stellen.
- Hoe werkt een eigen account?
-
Via je eigen account heb je de mogelijkheid om bestellingen te plaatsen, te wijzigen of te annuleren.
Daarnaast vind je hier je rekeningen en kun je deze betalen.
Als je inlogt, kom je direct op de pagina "Mijn BezorgBakkerij".
Via de knop "Mijn gegevens" kun je je persoonlijke gegevens beheren.
- Wat zijn de voordelen van een account?
-
De voordelen van een account op een rijtje:
- Mogelijkheid tot een herhalende bestelling
- Je kunt altijd overzichtelijk je bestelgeschiedenis bekijken
- Je kunt al je facturen bekijken
- Natuurlijk kan je in je account altijd je persoonsgegevens en wachtwoord wijzigen.
- Moet ik een account aanmaken om te bestellen?
-
Als je producten wilt bestellen op De BezorgBakkerij.nl moet je verplicht een account aanmaken.
Dit is noodzakelijk om te voorkomen dat er bestellingen worden gedaan die niet voor het bezorgadres bestemd zijn.
Door het aanmaken van een account weten we zeker dat de besteller ook echt degene is die de producten wil ontvangen en betalen.
- Hoe kan ik mijn account verwijderen?
-
Als je jouw account bij DeBezorgBakkerij.nl wilt verwijderen, verzoeken wij je een e-mail te sturen naar jouw BezorgBakker.
-7- Overige vragen
- Wat zijn de algemene voorwaarden van de BezorgBakkerij.nl
-
Klik hier voor de algemene voorwaarden
- Waar kan ik terecht met een klacht?
-
Natuurlijk hopen we dat dit niet of nauwelijks voorkomt. Maar mocht dit toch zo zijn dan adviseren
wij je eerst contact op te nemen met je eigen BezorgBakker. Je vindt het juiste e-mailadres en telefoonnummer op jouw persoonlijke pagina.
Jouw BezorgBakker zorgt er voor dat jouw klacht wordt behandeld en opgelost.
Indien dit niet is gelukt of je klacht gaat juist over de BezorgBakker zelf,
laat het ons dan weten door middel van een email aan info@deBezorgBakkerij.nl.
- Wat doet de BezorgBakkerij met mijn persoonsgegevens?
-
De BezorgBakkerij.nl is een handelsnaam van Remmerswaal Rijswijk B.V. Remmerswaal Rijswijk B.V. houdt zich aan de regels bepaald in
de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP). De bij de bestelling ingevoerde gegevens worden bewaard voor het uitvoeren van de overeenkomst
en de financiële administratie.
Remmerswaal Rijswijk B.V. bewaart persoonsgegevens van consumenten om aan de Franchisenemers van De BezorgBakkerij.nl de bezorggegevens van consumenten te kunnen verstrekken.
Daarnaast gebruiken zij de gegevens om rekeningen naar klanten te sturen en indien nodig betalingen te retourneren.
- Hoe gaat de BezorgBakkerij om met mijn privacy?
-
Zie hiervoor onze privacy statement
;